Hrubé inzertní příjmy médií vzrostly o 11,3 %
ČTK informovala, že hrubé inzertní příjmy českých médií za 10 měsíců letošního roku dosáhly 44,1 mld. Kč (+11,3 % r/r), z čehož do televizní reklamy směřovalo 49 % (21,6 mld. Kč). Největší příjmy z televizí měla TV Nova (CME), a to 11 mld. Kč (51 % z celku; +21,4 % r/r). TV Prima (MTG) získala 7,4 mld. Kč (34 % z celku; +2,2 % r/r) a ČT1 získala 2,2 mld. Kč (10 % z celku; -8 % r/r). Čisté příjmy z reklamy, které média skutečně obdrží, tvoří skoro 50 % hrubých příjmů, od kterých je nutné odečíst slevy, bonusy a bartery. I v příštím roce by TV Nova měla zaznamenat dvouciferný nárůst tržeb. Všechny hlavní TV na trhu již totiž oznámily dvouciferné zvýšení cen reklamy na rok 2009 (z toho TV Nova o více než 20 % r/r).
Poslední zprávy
- Zámořské futures oscilují kolem nuly
07.05. 14:53 Fio - Vývoj měnových párů: EUR/CZK 25,01
07.05. 14:07 Fio - Vývoj cen komodit: Pšenice (-1,62 %), zemní plyn (+0,82 %), měď (-0,8 %)
07.05. 14:07 Fio - Vertexu se v 1Q dařilo na trzích mimo USA, společnost potvrdila roční výhled
07.05. 11:39 Fio - Eurozóna: Maloobchodní tržby v březnu meziměsíčně vzrostly o 0,8 % při očekávání 0,7% růstu
07.05. 11:09 Fio